مرکز تولید زعفران صادراتی تهران

Rate this post

زعفران از چاشنی های خوش عطر و دارای رنگی جذاب است که در آشپزی ایرانی به وفور مورد استفاده قرار می گیرد و به انواع چلو، خورش، خوراک، دسر و سایر غذاهای سنتی و محلی ایرانی عطر و جلوه ای اشتها برانگیز می بخشد.
زعفران صادراتی تهران ، محصولی درجه یک بوده که به بسیاری از کشور های جهان صادر می گردد و عطر بی نظیر غذاهای سنتی کشورمان را در تمامی دنیا انتشار می دهد.

مرکز تولید زعفران صادراتی تهران

اهمیت مصرف زعفران در رژیم غذایی

اهمیت مصرف زعفران در رژیم غذایی

زعفران علاوه بر عطر و‌ رنگ دلپذیری که دارد، دارای خواص بسیاری نیز می باشد که آن را در دسته چاشنی های سالم و مقوی قرار می دهد.
به استفاده از این محصول در طب سنتی نیز توصیه های فراوانی شده است. زعفران از دیرباز به عنوان یک گیاه انرژی بخش، نشاط آور و ضد افسردگی مطرح بوده است.
به همین دلیل در بسیاری از مجالس عزاداری، که افراد دچار ضعف و اندوه می شدند، از نوشیدنی ها و خوراکی هایی که حاوی زعفران است، استفاده می شد و این رسوم تا امروز نیر باقی مانده اند.

همچنین مصرف منظم زعفران دم کرده، به سلامت و تقویت دستگاه قلب و عروق بدن کمک کرده و از بیماری های قلبی و فشار خون بالا، پیشگیری می نماید
. این خوراکی شفابخش همچنین نوعی آنتی اکسیدان است که مانع ابتلا به سرطان شده و مصرف منظم آن برای درمان کم خونی نیز مفید است.
ضمنا زعفران سوخت و ساز بدن را نیز افزایش داده و سبب بهبود گردش خون نیز می گردد.

قیمت خرید زعفران صادراتی تهران از شرکت

زعفران برند الماس زعفرانقیمت مصرف کننده تومانحداقل سفارشویژگی قیمت همکار
زعفران
درجه یک
۲۷٫۷۰۰ تا ۳۴٫۸۰۰۱ کیلوگرم عرف محصولات بازار تماس بگیرید
زعفران صادراتی۳۵٫۲۰۰ تا ۳۹٫۱۴۰ ۱ کیلوگرم عرف محصولات بازار تماس بگیرید
زعفران A41.600 تا ۴۳٫۷۰۰ ۱ کیلوگرم تولید انحصاری در مجموعه الماس زعفران تماس بگیرید
زعفران A+44.700 تا ۴۷٫۳۰۰ ۱ کیلوگرم تولید انحصاری در مجموعه الماس زعفران تماس بگیرید
زعفران A++48.700 تا ۴۹٫۸۰۰۱ کیلوگرم تولید انحصاری در مجموعه الماس زعفران تماس بگیرید
Saffron King64.0001 کیلوگرمعرضه انحصاری در ایران توسط شرکت الماس زعفران جهان تماس بگیرید

خرید بی واسطه زعفران صادراتی تهران

خرید بی واسطه زعفران صادراتی تهران

با توجه به کاربرد بالای زعفران جهت تهیه و تزیین انواع غذاهای ایرانی و همچنین مصرف آن به صورت عمده در قنادی در تهیه انواع شیرینی، کیک و دسر، بازار تولید و عرضه و همچنین صادرات این محصول از رونق قابل ملاحظه ای برخوردار می باشد.

جهت خرید بی واسطه زعفران صادراتی تهران بهتر است به فروشندگان معتبری مراجعه نمایید که خود تولید کننده این محصول نیز باشند تا ضمن اطمینان از کیفیت بالای زعفران، با حذف هزینه های واسطه گری، خرید مقرون به صرفه ای را نیز انجام دهید.

جهت سفارش و خرید این محصول می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید تا ضمن آشنایی با انواع محصولات ما از جمله زعفران درجه یک صادراتی، و اطلاع از لیست قیمت آنها، همچنین از مزایای مشاوره پیش از خرید با کارشناسان مجرب و متخصص ما نیز بهرمند گردید.
ضمن آن که امکان خرید زعفران خشک به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز از طریق این وب سایت، جهت رفاه حال مشتریان محترم، فراهم می باشد.
همچنین می توانید از مزایای خرید این محصول به صورت عمده و با قیمت های مناسب نیز برخوردار شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!