مرکز آموزش کشت زعفران گلخانه

فروش عمده زعفران مشهد

Rate this post

زعفران از باارزش ترین و پر بهاترین ادویه هایی محسوب می شود که در ایران به صورت کاملا ارگانیک کشت و تولید می گردد؛ این محصول برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر زعفران موجود در بازار های جهانی، در کشور ما تولید و روانه سایر کشور ها می گردد.
فروش عمده زعفران مشهد از طریق این مرکز انجام می گیرد و متقاضیان می توانند برای ثبت سفارش با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

فروش عمده زعفران مشهد

تقویت سیستم ایمنی با مصرف زعفران

تقویت سیستم ایمنی با مصرف زعفران

زعفران ایرانی از هزاران سال قبل جهت مصارف مختلف دارویی، خوراکی، چاشنی، رنگ دهنده و … مورد استفاده قرار گرفته است؛ این محصول حاوی بیش از ۲۵۰ ترکیب فعال بوده به همین دلیل از ایجاد و پیشروی بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کند.

زعفران ایرانی به دلیل کاشت آن به صورت ارگانیک از رنگ دهی و طعم دهی بالایی برخوردار می باشد از این رو خاصیت طبیعی خود را نیز حفظ کرده است.

آنتی اکسیدان از مهم ترین ترکیباتی است که در زعفران به وفور یافت می شود؛ این ترکیبات موجود در زعفران سبب تقویت دستگاه ایمنی بدن در برابر بسیاری از بیماری ها از جمله عفونت، سلول های سرطانی و … می گردد.

آنتی اکسیدان های زعفران از ایجاد رادیکال های آزاد در بدن جلوگیری کرده و از بروز مشکلات پوستی و توده های سرطانی به صورت فعال و موثری پیشگیری می کند؛ آنتی اکسیدان ها با تقویت دستگاه ایمنی در برابر عفونت و باکتری ها از بروز آکنه و جوش های زیرپوستی جلوگیری کرده از این رو سبب شادابی و طراوت پوست صورت می گردد.

قیمت فروش عمده زعفران مشهد

زعفران برند الماس زعفرانقیمت مصرف کننده تومانحداقل سفارشویژگی قیمت همکار
زعفران
درجه یک
۲۷٫۷۰۰ تا ۳۴٫۸۰۰۱ کیلوگرم عرف محصولات بازار تماس بگیرید
زعفران صادراتی۳۵٫۲۰۰ تا ۳۹٫۱۴۰ ۱ کیلوگرم عرف محصولات بازار تماس بگیرید
زعفران A41.600 تا ۴۳٫۷۰۰ ۱ کیلوگرم تولید انحصاری در مجموعه الماس زعفران تماس بگیرید
زعفران A+44.700 تا ۴۷٫۳۰۰ ۱ کیلوگرم تولید انحصاری در مجموعه الماس زعفران تماس بگیرید
زعفران A++48.700 تا ۴۹٫۸۰۰۱ کیلوگرم تولید انحصاری در مجموعه الماس زعفران تماس بگیرید
Saffron King64.0001 کیلوگرمعرضه انحصاری در ایران توسط شرکت الماس زعفران جهان تماس بگیرید

مرکز خرید زعفران مشهد

مرکز خرید زعفران مشهد

زعفران همواره جزو اقلام صادراتی به شمار می رود و به خاطر بازار پسندی فوق العاده این محصول، از خواهان زیادی در بازار فروش برخوردار می باشد؛ ایران سطح زیرکشت بالایی از گیاه زعفران را دارد و بخش عمده این محصول به سایر کشور ها صادر می گردد.
استان های خراسان جنوبی و رضوی، اردبیل، قزوین و زعفران در زنجان و حتی هرمزگان و بسیاری از استان های دیگر گیاه زعفران را به صورت ارگانیک پرورش می دهند؛ قطب تولید این محصول در خراسان بوده و این محصول از دیرباز در این استان کاشت شده است.

عوامل متعددی در نرخ زعفران تاثیرگذار می باشند؛ از مهم ترین این فاکتور ها می توان به نوع بسته بندی زعفران، کیفیت زعفران، نوع فرآوری و برداشت زعفران اشاده کرد.
نوع بسته بندی زعفران نشان دهنده کیفیت این محصول می باشد؛ این محصول ممکن است در ظروف شیشه ای لاکچری یا قوطی های پلاستیکی و مقوایی بسته بندی گردد.
زعفران شیشه ای از بیشترین میزان تقاضا در بازار برخوردار می باشد، به همین دلیل این شرکت بهترین مرکز خرید زعفران مشهد به شمار می رود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!