مرکز فروش زعفران سرگل اعلا

Rate this post

مرکز فروش زعفران سرگل اعلا در نظر دارد که این محصول را با کیفیت عالی و با قیمت مناسب در اختیار همه هم وطنان عزیزمان و همچنین در دیگر کشورهای جهان قرار دهد.

خرید زعفران به دلیل استفاده زیاد این محصول در انواع غذا ها و رستوران ها و قنادی ها برای تهیه انواع شیرینی ها و شربت ها و به دلیل خواص خواص دارویی زعفران مورد توجه اکثر افراد قرار گرفته است .

مرکز فروش زعفران سرگل اعلا

۵نکته طلایی هنگام خرید زعفران

5نکته طلایی هنگام خرید زعفران

۵ نکته طلایی هنگام خرید زعفران این می باشد که بسته بندی های آن دارای نشان استاندارد باشد دارای تاریخ انقضا و تولید باشد زیرا اگر افراد به آن گذاشته باشد زعفران کیفیت اولیه را ندارد و عطر و بوی آن کم می شود.

زعفران باید کاملا قرمز باشد و عطر و بوی آن زیاد باشد محصولی با این کیفیت را در انواع زعفران قائنات می ‌توان خریداری نمودبسته به نوع ها آب و هوا و همچنین جمع کردن و پاک کردن زعفران بر روی کیفیت این محصول تاثیر می گذارد.

از مواردی که باید هنگام خرید دقت داشته باشیم این باشد که زعفران ها قرمز مایل به سیاه نباشند زیرا اگر چنین باشد یعنی این که زعفران دارای کیفیت پایینی است یا در هنگام خشک شدن پوسیده شده است و رنگ آن تغییر نموده است.

امروزه به دلیل پیشرفت در کشاورزی زعفران ها را پس از جمع آوری و پاک نمودن به دستگاه های خشک کن می دهم تا این محصول را با کیفیت بالاتری خشک نموده و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد.

زعفران از محصولاتی است که علاوه بر خواص غذایی دارای خواص دارویی بی نظیر می باشد از آن برای افزایش میل جنسی استفاده می‌نمایند همچنین به دلیل اینکه زعفران نشاط آور می باشد برای انواع افسردگی ها بسیار مفید می باشد و باعث بهبود افسردگی می گردد.

همچنین برای افراد سالخورده بسیار مفید می باشد زیرا از از بروز بیماری آلزایمر و پروستات جلوگیری می نماید.

عمده فروشی بهترین انواع زعفران قائنات

عمده فروشی بهترین انواع زعفران قائنات

عمده فروشی بهترین انواع زعفران قائنات این محصول را با قیمتی مناسب و کیفیت بسیار بالا به صورت عمده در خدمت مصرف‌کنندگان قرار دهد تا همه بتوانند از خواص بی نظیر آن استفاده نمایند فروش این محصول به صورت جزئی و کلی می باشد.

این محصول علاوه بر توزیع در سراسر کشور به دیگر کشورهای جهان نیز به دلیل کیفیت بالا صادر می گردد و بسیاری از کشورها به دلیل نمونه شناخته شدن زعفران ایران متقاضی صادرات این محصول به کشورشان می شوند از جمله کشورهای اروپایی مانند اسپانیا کانادا آمریکا نیوزلند تایلند فرانسه انگلیس می باشد همچنین به بسیاری از کشورهای آسیایی و خاورمیانه صادر می گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!