شرکت صادرات زعفران کیلویی

Rate this post

زعفران کیلویی یکی از عمده ترین گیاهان اقتصادی برای کشاورزان استان خراسان می باشد. تقریباً تمامی زعفران ایران از استان های خراسان تهیه می شود. زعفران مرغوب خراسان گران بهاترین ادویه در جهان است که امروزه کاربردهای وسیعی در صنایع غذایی، دارویی و صنعتی دارد و ایران به خصوص خراسان اغلب زعفران جهان را تولید می کنند. قسمتی از زعفران که دارای گل است را زعفران سر گل می گویند.

شرکت صادرات زعفران کیلویی

بررسی اجمالی ویژگی های زعفران صادراتی

بررسی اجمالی ویژگی های زعفران صادراتی گیاه زعفران صادراتی دارای خواص متعدد برای سلامتی است و به دلیل وجود مواد معدنی و ویتامین‌ های فراوانی که دارد بسیار برای بدن مفید است. برخی از مهمترین خواص و مزایای زعفران، بهبود سلامت تنفس، بهینه سازی سیستم گوارش، از بین بردن درد، بهبود الگوهای خواب، کاهش خونریزی، تقویت سلامت قلب، افزایش گردش خون، پیشگیری از دیابت، تقویت استخوان ها و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن است.

  • کمترین میزان سفیدی را دارد
  • در نوع خود بالاترین قدرت رنگ آمیزی را دارد
  • کلاله ها شکسته نشده و زعفران خرد شده و به اصطلاح زعفران نرم در آن وجود ندارد.
  • زعفران قرمز رنگارنگ است و عطر و بوی زیادی دارد

زعفران ایرانی کمترین میزان سافرانل را دارد. برای رنگ آمیزی بهتر ، مقدار زیادی سافرانل در همه جا استفاده می شود، در حالی که در زعفران صادراتی ایران، سرانجام ۱٪ استفاده می شود. طبق آخرین گزارش معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ، در سپتامبر ۲۰۱۶ ، سهم صادرات زعفران ایران ۹۵ درصد از بازارهای جهانی زعفران در جهان است.

زعفران ایرانی به دلیل رنگ، عطر و طعم خاص خود مشتریان داخلی و خارجی بسیاری را به خود جلب کرده است. وضعیت آب و هوایی در ایران منجر به کشت عالی زعفران صادراتی شده و همچنین زعفران صادراتی ایران را از سایر کشورهای تولید کننده زعفران متمایز می کند. بهترین کشت زعفران در ارتفاع ۱۳۰۰ تا ۲۳۰۰ متری از سطح دریا است.

فروش عمده زعفران درجه یک به صورت کیلویی

فروش عمده زعفران درجه یک به صورت کیلویی فروش عمده زعفران به صوت عمده یا جزئی توسط فروشندگان زیادی در کشورمان انجام می شود. چندین سال است که در بازار های داخلی و خارجی به دلیل استقبال زیاد از این کالا تولیدات آن نیز افزایش یافته است. به همین جهت بسیاری از این محصول های درجه یک به بسیاری از کشور های دنیا صادر می گردند. عمده فروشی های بیشماری هم در بعضی از شهر ها وجود دارند که اقوام به خرید و فروش این کالا ها با قیمت ارزان می کنند. افرادی که قصد خرید عمده این اجناس با قیمتی اران تر هستند به این مراکز می توانند مراجعه کرده و مایحتاج خود را تهیه کنند.

انواع زعفران توسط تولید کننده های زیادی در کشور با کیفیت های گوناگون تولید شده و با قیمت های متنوع به بازار عرضه می شوند. بسیاری از این کالا ها که توسط برند های مختلف در طرح های متنوع و با کیفیت بالا تولید شده اند به کشور های مختلف دنیا بخصوص کشور های همسایه صادر می شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!