مرجع خرید زعفران قائنات

Rate this post

زعفران قائنات یکی از بهترین و محبوب ترین زعفران های موجود در سطح بازار است که به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالایی که دارد از طرفداران بیشماری برخوردار است.

مرجع خرید زعفران قائنات این ادویه گران قیمت را در بهترین کیفیت ممکن و مناسب ترین قیمت و به صورت عمده به طرق مختلفی به دست متقاضیان خود در سراسر کشور رسانده و هدف آن تامین نیاز بازار های داخلی و جلب رضایت مشتریان و متقاضیان و رفع نیاز آنها می باشد.

مرجع خرید زعفران قائنات

زعفران و خواص آن در طب سنتی

زعفران و خواص آن در طب سنتی زعفران یکی از گران ترین ادویه های موجود در جهان است که دارای انواع مختلفی همچون نگین، پوشال، دختر پیچ، سردسته و سفیدی است که هر کدام دارای خواص و ویژگی های مخصوص به خود می باشند، این چاشنی خوشمزه و خوش طعم جهت طعم و مزه دار کردن، عطر و رایحه بخشیدن و همچنین رنگ دادن به انواع غذا، دسر، شربت، کیک و شیرینی مورد استفاده قرار می گیرد، قیمت زعفران گران است چون که به مقدار خیلی کم از تعداد زیادی از گیاه آن به وجود می‌ آید و زحمت زیادی برای تولید آن کشیده می شود.

اگر بخواهیم به زعفران و طب سنتی بپردازیم باید به این نکته اشاره کنیم که بر طبق اعتقاد بسیاری از پزشکان طب سنتی زعفران دارای طبعی گرم و خشک است و ارزش تغذیه ای بالایی دارد و سرشار از املاح و مواد مغذی فراوانی همچون انواع ویتامین، پروتئین، کلسیم، منیزیم، فیبر، آنتی اکسیدان و… است که ارزش غذایی آن را بالا برده به طوری که برای سلامتی و درمان بسیاری از امراض بدن بسیار مفید می باشد.

از نظر طب سنتی زعفران علاوه بر خاصیت غذایی دارای خاصیت دارویی و درمانی بالایی است به طوری که برای درمان انواع سرطان، مشکلات قلبی و عروقی، تنظیم و کنترل فشارخون، رفع کلسترول های بد خون، درمان دیابت، اضافه وزن، تقویت حافظه، تقویت انرژی، تقویت سیستم ایمنی بدن، رفع سردردو میگرن، رفع کم خونی، آرامش‌ بخش نشاط آور، از بین بردن افسردگی، رفع استرس و اضطراب، قاعده آور، کاهش درد های دوران قاعدگی و… بسیار مفید می باشد.

بزرگترین مرکز توزیع زعفران کیلویی

بزرگترین مرکز توزیع زعفران کیلویی مرکز توزیع زعفران به صورت عمده این ادویه گران‌ قیمت و خوشرنگ را به طرق مختلفی به دست مشتریان آن در اقصی نقاط کشور می‌ رساند.

لازم به ذکر است که توزیع عمده این محصول کمک شایانی به کاهش قیمت نهایی آن کرده و مقرون به صرفه خواهد بود چرا که خریدار و فروشنده در این روش متحمل هزینه های گزاف نخواهند شد و این مساله برای آن دسته از افراد که دنبال قیمت ارزان هستند از اهمیت بالایی برخودار می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!