فروش استثنایی زعفران یک گرمی

Rate this post

کیفیت بالای زعفران یک گرمی تضمین شده است. زعفران گونه های مختلفی دارد و به صورت های مختلفی به فروش می رسد. زعفران قائنات با کیفیت ترین زعفران موجود در بازار است و طرفداران بسیاری دارد. این نوع زعفران دارای رنگ های مختلفی اعم از سفید و زرد و قرمز است و به صورت رشته کامل به فروش می رسد برای همین به مادر زعفران معروف است. خاصیت و رنگ این نوع زعفران بسیار بیشتر و بهتر از دیگر نوع هاست و به صورت فله به فروش می رسد.

فروش استثنایی زعفران یک گرمی

فواید مصرف زعفران در تقویت سیستم ایمنی بدن

فواید مصرف زعفران در تقویت سیستم ایمنی بدن

بسیاری از حساسیت های فصلی و آلرژی ها شاید یک اتفاق طبیعی و زود گذر باشد؛ اما برخی از افراد همانند بانوانی که دوران بارداری را سپری می‌ کنند سیستم بدنشان بسیار ضعیف می‌ شود و شاید نتواند در مقابل حساسیت های زودگذر تاب و توان داشته باشد؛ در نتیجه این گونه از بانوان در این دوران سختی بسیاری را تحمل می‌ کنند و کوچک ترین سرماخوردگی و حساسیت می تواند آنها را از پا در بیاورد.

پزشکان طب سنتی بر ارتباط مستقیم زعفران و سیستم ایمنی تاکید می‌ کنند؛ چرا که مصرف این گیاه موجب درمان حساسیت ها می شود. دلیل آن هم این است که زعفران دارای آنتی اکسیدان است و سرشار از ویتامین C می‌ باشد، ویتامین C و آنتی اکسیدان هایی که در ساختار این گیاه ارزشمند وجود دارند، سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌ کنند که با مقاوم شدن سیستم ایمنی بدن علائم حساسیت های فصلی به کلی از بین می‌ روند و دیگر تاثیری بر روی بانوان نمی گذارد.

آلرژی ها و حساسیت هایی که به سراغ بانوان می‌ آید تنها حساسیت‌ های فصلی نیست بلکه بسیاری از بانوان به دلیل تغییر هورمون های زنانه خود در برخی از قسمت های بدن شان حساسیت پوستی ایجاد می شود که برای درمان حساسیت پوستی می توانند مقداری زعفران را با ماست ترکیب کرده و آن را به صورت موضعی مصرف کند. زیرا زعفران دارای خاصیت ضد التهابی است و به سرعت حساسیت های پوستی را از بین می برد.

نمایندگی توزیع زعفران اعلا قائنات

نمایندگی توزیع زعفران اعلا قائنات

زعفران اعلا قائنات با نام‌ های مختلفی در ایران معرفی و شناخته می‌ شود که زعفران قائنات یکی از این گونه‌ ها است که بازار فروش پر رونقی دارد. مجموعه ما به عنوان نمایندگی توزیع زعفران اعلا قائنات، عرضه بدون واسطه زعفران را انجام می دهد، در واقع این مجموعه با انجام عرضه بدون واسطه صاحب اعتبار شده است. دلیل آن هم این است که با استفاده از این شیوه، این مجموعه نقش مهمی را در کاهش دادن قیمت زعفران ایفا می‌ کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!