فروش تضمینی زعفران نگین قائنات

Rate this post

زعفران یا همان طلای سرخ را به عنوان یک گیاه همه کاره می‌شناسند که دامنه مصرف آن به سراسر جهان کشیده شده است .زعفران گران ترین ادویه جهان با خواص فوق العاده دارویی است .هر ساله بیش از ۷۵درصد زعفران تولیدی کشور به خارج از ایران صادر می شود .

زعفران نگین قائنات خراسان به یک برند جهانی تبدیل شده و از محبوبیت خوبی بین علاقمندان برخوردار است.یکی از ویژگی مهم زعفران خوب خشک بودن آن است شاخه زعفران نگین قائنات صادراتی بلند است و همین ویژگی باعث شده زعفران نگین برای صادرات مناسب باشد، زعفران نگین قائنات رنگ روشنی دارد و این رنگ روشن دلیل بر کیفیت بالای محصول است.

فروش تضمینی زعفران نگین قائنات

تاثیرمصرف زعفران بر روی سلامت پوست

تاثیرمصرف زعفران بر روی سلامت پوست فواید و تاثیرات مثبت زعفران و سلامت پوست:

۱٫درمان آفتاب سوختگی

۲٫تقویت کننده پوست

۳٫درمان خشکی پوست

۴٫درمان جوش صورت

۵روشن کننده قوی پوست

۶٫ضد التهاب و درمان آکنه

زعفران یا همان ادویه شگفت انگیز شهرت زیادی در زیبا کردن پوست دارد ،عمده شهرت زعفران به خاطر مواد معدنی درون آن است،یکی از این مواد معدنی پتاسیم است که نقش مهمی در تشکیل و ترمیم سلولها دارد .همچنین زعفران با مقادیر زیاد ویتامین و آنتی اکسیدانی که دارد برای حفظ و سلامتی پوست مفید است.زعفران را در بسیاری از لوازم ارایشی و بهداشتی به عنوان روشن کننده استفاده میکنند. ماسک های زعفرانی را میتوانیم با ترکیب زعفران با مواد دیگری از جمله عسل،شیر، ماست، آردو….. به دست بیاوریم که این ماسک ها اگر به تدریج و مداوم استفاده شوند برای حفظ جوانی و شادابی پوست بسیار مفید هستند. هنگامی که ماسک زعفرانی استفاده می کنید در واقع پروتئین سازی سلول های پوستتان دوباره انجام می شود و پس از مدتی می بینید که پوستی شاداب و جوان دارید.

تولیدکننده اصلی زعفران نگین قائنات

تولیدکننده اصلی زعفران نگین قائنات اگر مایل به بازدید از مزارع زعفران قائنات هستید باید به بیرجند رفته و پس از آن مزارع را در جاده قائن پیدا کنید . زعفران نگین قائنات خراسان از شهرت بسیاری در ایران ودر دیگر کشور ها برخوردار است، و به یک برند جهانی تبدیل شده است ،به همین خاطر کارخانجات زعفران قائنات برای جلب رضایت مشتری زعفران نگین تولیدی را در بهترین و مرغوب ترین کیفیت بسته بندی کرده و برای صادرات یا عرضه به بازار داخلی اماده میکنند. زعفران نگین زعفرانی تمام قرمز است که به علت کیفیت بالا مخصوص صادرات است .مرغوبیت بالای زعفران قائنات باعث شده زعفران سهم مهمی در صادرات کشور داشته باشد و به رونق اقتصادی و توسعه کشور کمک به سزایی کند.سالانه دویست و سی تن زعفران در سطح دنیا تولید می شود که صد و هفتاد تن آن مربوط به خراسان و شهر قائنات است .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!