صادرات زعفران و هزینه های گمرکی آن

صادرات زعفران و هزینه های گمرکی آن

Rate this post

صادرات زعفران و هزینه های گمرکی آن

صادرات زعفران و هزینه های گمرکی آن : جهت صادرات حداقل از یک کیلو به بالا به صورت بسته بندی شده و یا فله ای با انجام کلیه امور گمرکی و تحویل در گمرک کشور مقصد امکان پذیر است. شرکت الماس زعفران جهان  صادرات زعفران و هزینه های گمرکی آن را انجام  داده و محصول را به گمرک کشور مقصد ارسال می کند. البته صادرات زعفران و هزینه های گمرکی آن بسیار متفاوت است و در اینجا فقط به بخشی از آن می پردازیم.

زعفران از گمرک ایران به صورت هوایی به گمرک کشور مقصد ارسال می شود. حدودا مدت زمان انجام تشریفات گمرکی و ارسال تا مقصد حدود هفت روز کاری خواهد بود.

به صرفه ترین مقدار داخلی و صادرات زعفران:

هزینه گمرک و ارسال هوایی

  1. هزینه تشریفات گمرکی و ارسال هوایی به کشورهای همسایه ایران و حوزه خلیج فارس برای یک کیلو حدود یک میلیون تومان است. برای هر کیلوی اضافی مبلغ ۲۰۰ هزار تومان اضافه می شود.
  2.  هزینه تشریفات گمرکی و ارسال هوایی به شرق آسیا و اروپا برای یک کیلو حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان است. برای هر کیلوی اضافی مبلغ ۳۰۰ هزار تومان اضافه می شود.
  3.  همچنین بعد از انجام امور گمرکی و ارسال هوایی، شماره بارنامه و لینک پیگیری برای شما ارسال می شود و شما می توانید به صورت لحظه ای و آنلاین از لینک فرودگاه، سفارش خود را رهگیری نمایید.
صادرات زعفران و هزینه های گمرکی آن
صادرات زعفران و هزینه های گمرکی آن

همچنین چنانچه شما مایل به دریافت سه روزه بسته در کشور مقصد باشید بعد از طی مراحل و تشریفات گمرکی، سفارش شما از طریق پست های سریع و بین المللی با DHL و TNT ارسال می شود لازم به ذکر است که هزینه ارسال از این طریق حدودا پنج برابر هزینه ارسال از طریق فرودگاه گمرک می باشد.

میزان صادرات انواع زعفران به ترتیب حدودا ۵۰ درصد برای زعفران سرگل صادراتی، ۴۰ درصد برای زعفران سرگل ممتاز و ۱۰ درصد برای زعفران پوشال می باشد.

 

اگر شما ساکن ایران و  یا مقیم خارج از ایران هستید و قصد صادرات و فروش زعفران را در کشور خاصی دارید ما به یکی از دو روش زیر می توانیم با شما همکاری داشته باشیم:  

۱_ روش اول: زعفران را به صورت فله ای همراه با برگه آزمایشگاه مورد قبول اداره استاندارد مبنی بر کیفیت و خالص بودن زعفران برای شما ارسال می کنیم و شما بعد از انجام امور گمرکی زعفران را برای مشتری صادر می کنید.

 ۲_روش دوم: زعفران را به صورت فله ای و یا بسته بندی بر طبق خواست شما آماده کرده و بعد از انجام کلیه امور گمرکی زعفران را به گمرک کشور مقصد ارسال می کنیم.
در واقع شما خودتان مستقلا و مستقیما با مشتری در ارتباط بوده و زعفران را با قیمت مورد نظر خود می فروشید و ما فقط تامین، بسته بندی، امور گمرکی و ارسال را انجام خواهیم داد.

error: Content is protected !!