تامین کنندگان زعفران صادراتی

Rate this post

ایران همواره به عنوان قطب تولید زعفران در جهان شناخته شده و بیشترین زعفران جهان از این کشور صادر می گردد.
زعفران صادراتی از ویژگی های خاصی برخوردار بوده و باید استانداردهای لازم را برخوردار باشد. مجموعه ما به عنوان یکی از مطرح ترین و با سابقه ترین تامین کنندگان زعفران صادراتی مناسب صادرات در کشور شناخته شده و تجاری که در زمینه صادرات زعفران فعال هستند با مجموعه ما همکاری می نمایند.

تامین کنندگان زعفران صادراتی

شاخصه های بارز زعفران درجه یک

شاخصه های بارز زعفران درجه یک همانطور که در ابتدا اشاره شد زعفران فله دارای مولفه های متعددی بوده و به دلیل حساسیت بالای بازارهای بین المللی و صادراتی هر نوع زعفران با هر کیفیتی مناسب مشتری خارجی نیست. زعفران صادراتی عمدتا از نوع سرگل و ممتاز می باشد. همچنین فرایند خشک کردن ریشه های زعفرانی که مقصد صادراتی دارد، متفاوت بوده و با دستگاه هایی که به اتو معروف است خشک می شود تا رشته های زعفران در مدت زمان کمی خشک شود.

این فرایند باعث می شود تا رشته ها نسبت به حالت خشک شدن در دمای محیط درشت تر باقی مانده و همچنین رنگ آن نیز به قرمز روشن تبدیل می شود. در صورتی که در حالت عادی رنگ آن به قرمز تیره تبدیل می گردد. در مرحله پاکسازی نیز تا حد امکان دقت می شود تا رشته های زعفران سالم مانده و شکسته نشود. همچنین رشته های شکسته و کوتاه جدا شده و به عنوان محصول غیر صادراتی فروخته می شود.

بسته بندی زعفران مناسب صادرات نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و نسبت به بازار ایران حساسیت بیشتری دارد. زیبایی و طرافت بسته بندی زعفران جزء ضروریات زعفران عمده بوده که در صورت عدم رعایت این مسئله، امکان رقابت وجود نخواهد داشت.
اسپانیا با صرف هزینه در زمینه برندینگ و بسته بندی توانسته زعفران ایران را با نام خود در سراسر جهان به فروش برساند.

بله! زعفران درجه یک ایرانی با برند اسپانیایی و با چندین برابر قیمت داخل ایران به فروش می رسد. بنابراین برندینگ اصولی این محصول و تهیه بسته بندی های کوچک در حد یک گرم برای رقابت با اسپانیا ضروری می باشد.

بزرگترین تامین کنندگان زعفران صادراتی

بزرگترین مرکز تولید زعفران صادراتی اعلا مجموعه ما به عنوان مرکز تولید زعفران در ایران شناخته شده و تاجران متعددی که در امر صادرات خشکبار و زعفران فعال هستند، زعفران مورد نیاز خود را از مجموعه ما تهیه می کنند. علت انتخاب تاجران، کیفیت مناسب محصولات ما در کنار قیمت مناسب و رقابتی بوده که صادرات این محصول را بیش از پیش توجیه اقتصادی می کند.

در صورت تمایل به همکاری و خرید زعفران و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات محصولات و قیمت های روز زعفران با کارشناسان بخش فروش تماس حاصل فرمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!