method-of-exporting-saffron-to-indonesia

شبکه خرید و فروش زعفران و صادرات زعفران

Rate this post

شبکه خرید و فروش زعفران و صادرات زعفران را با شرکت الماس زعفران جهان تجربه کنید. خدماتی که در شبکه خرید و فروش زعفران و صادرات زعفران ارائه می شود به گونه ای است که شما با آسانترین روش صادرات زعفران داشته باشید. شما میتوانید با مشاوره های رایگان برای انتخاب انواع زعفران و صادرات زعفران تجارت خود را انجام دهید. در ادامه به قیمت خرید انواع زعفران صادراتی و مزیت خرید مستقیم از شبکه خرید و فروش زعفران و نحوه تحویل زعفران صادراتی را بررسی خواهیم کرد.

شبکه خرید و فروش زعفران
شبکه خرید و فروش زعفران

قیمت خرید زعفران صادراتی

قیمت خرید زعفران صادراتی در ایران خیلی متفاوت است. شبکه های  مختلف خرید و فروش زعفران صادراتی و دلالان قیمت های مختلفی را ارائه می دهند. این تفاوت قیمتها دلایل مختلفی دارد.  بخشی از این تفاوت قیمتها بستگی به نوع زعفران عرضه شده دارد. بهترین نوع زعفران صادراتی که در بازارهای جهانی شناخته شده است به ترتیب اولویت زعفران های:

  1. سرگل
  2. سوپر نگین
  3. نگین
خرید زعفران صادراتی
خرید زعفران صادراتی

تعیین قیمت زعفران

با توجه به دلایل گوناگونی، جوامع مختلف متقاضی نوع خاصی هستند. تعیین قیمت زعفران کار همی است . جهت انتخاب و اطلاع دقیق از سلیقه و کاربرد زعفران در کشورهای مختلف میتوانید با مشاوران شرکت ما در ارتباط شوید. و در این زمینه  مشاوره های رایگان دریافت کنید.
یکی از دلایل تعین کننده قیمت زعفران عمده صادراتی، نوع زعفران است که با توجه به نوسانات بازار زعفران، قیمت انواع زعفران بصورت روزانه و لحظه به لحظه در سایت ما Almaszaferan.ir  اعلام می شود.

سود بازار فروش زعفران
سود بازار فروش زعفران


مزیت خرید مستقیم از شبکه خرید و فروش زعفران

قابل توجه علاقمندان صادرات زعفران

  1. کارشناسان ما با توجه به مقصد شما  برای انتخاب دقیق و سودآور انواع زعفران به شما مشاوره های رایگان را خواهند داد.
  2. از آنجایی که شرکت ما زعفران را کشت و بسته بندی و صادر می کند، منصفانه ترین قیمت های بازار صادراتی را ارائه می دهد.
  3. قبل از پرداخت هزینه های زیاد، فقط با پرداخت هزینه اندک شما نمونه سفارش خود را دریافت خواهید کرد.
  4.  پس از دریافت نمونه شرکت ما قادر است هر مقدار که شما تقاضا داشته باشید تقدیمتان کند.
  5. کارشناسان تحقیق و توسعه شرکت ما از نظر زیبایی شناسی و ظاهر محصول با توجه به سلیقه جوامع مختلف بسته بندی های پیش فرضی را تدارک دیدند. اما ما به خواسته شما احترام میگذاریم و می توانیم در بسته بندی پیشنهادی شما هم سفارشتان را ارسال کنیم.
  6. ما مفتخر هستیم که می توانیم از طریق دفاتر فعال خود در کشورهای مختلف، با کمترین زمان تحویل سفارشتان رادر مقصد تحویل دهیم.
شبکه خرید و فروش زعفران
شبکه خرید و فروش زعفران


نحوه تحویل زعفران صادراتی

  1. نمونه سفارش شما به تمام شهرهای ایران تحویل داده می شود. و طبق قانون توزیع جزئی محصولات در بازار، نمونه و یا سفارش از طریق پست و یا همکاران ما در شهرهای مختلف تحویل داده خواهد شد.

    در صورت پذیرفته شدن نمونه زعفران ارسالی، تمامی هزینه های ارسال محصول و مبلغ خرید نمونه زعفران به عهده شرکت الماس زعفران می باشد.

    اما چنانچه مشتری صرفاً درخواست نمونه محصول را داشته باشد، مبلغ خرید نمونه زعفران ارسال شده و هزینه ارسال محصول بر عهده متقاضی محترم می باشد. این مبلغ در ابتدا به حساب شرکت واریز خواهد شد. در صورت ثبت سفارش مجددا این مبلغ به حساب مشتری بازگردانده خواهد شد.


  2. ثبت سفارش نهایی  مرحله آخر می باشد. شرکت الماس زعفران جهان تمامی محصولات را مطابق با نمونه ارسالی به مشتریان ارجمند تحویل خواهد داد.

    ثبت سفارش حتی از طریق تلفنی – پیامک – ایمیل و قرار ملاقات حضوری انجام می شود.

    ارسال نمونه زعفران صادراتی
    ارسال نمونه زعفران صادراتی

    همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم، بعد از ثبت سفارش تمامی هزینه های اولیه که برای ارسال نمونه و خرید نمونه از طرف مشتری پرداخت شده بود به حساب مشتری مسترد خواهد شد.

همراهان ارجمند: لطفا جهت ثبت سفارش و دریافت نمونه زعفران با ما در ارتباط شوید

سایت فروش زعفران - ارتباط با ما
سایت فروش زعفران – ارتباط با ما
error: Content is protected !!