بازار خرید و فروش زعفران صادراتی عمده در مشهد

بازار خرید و فروش زعفران صادراتی عمده در مشهد

Rate this post

بازار خرید و فروش زعفران صادراتی عمده در مشهد رونق دارد. قیمت انواع زعفران صادراتی در مشهد متفاوت است. اما مدتی است که بازار خرید و فروش زعفران صادراتی عمده خوب پیش میرود و روند قیمت زعفران سیر سعودی داشته و شاهد افزایش قیمت زعفران بودیم. این افزایش نسبت به یک ماه گذشته اتفاق افتاده و افزایش کمی بوده است. این خبر نوید خوبی برای کشاورزان زعفران در مشهد می باشد. در ادامه قیمت خرید انواع زعفران فله و علت تفاوت قیمت در بازارهای مختلف و روش صادرات زعفران فله را بررسی خواهیم کرد.

بازار خرید و فروش زعفران عمده
بازار خرید و فروش زعفران عمده

بازار خرید و فروش زعفران عمده

از آنجایی که قطب خرید و فروش زعفران صادراتی عمده در مشهد می باشد، بنابراین خرید و فروش زعفران در این استان می تواند قیمت زعفران را تعیین کند. پس به عبارتی میتوان گفت نبض بازار خرید و فروش زعفران صادراتی عمده در ایران، مشهد می باشد. هرچند اگر نگاهی اجمالی به قیمت خرید و فروش زعفران بی اندازیم، می بینیم در مشهد هم قیمت های متفاوتی از زعفران وجود دارد.

فروش عمده زعفران صادراتی
فروش عمده زعفران صادراتی

قیمت خرید انواع زعفران فله

همانطور که اشاره کردیم  شرکت های مختلف  و دلالان قیمت های مختلفی را ارائه می دهند.این تفاوت قیمتها دلایل مختلفی دارد.  بخشی از این تفاوت قیمتها بستگی به نوع زعفران عرضه شده دارد. بهترین نوع زعفران صادراتی که در بازارهای جهانی شناخته شده است به ترتیب اولویت زعفران های:

  1. سرگل
  2. سوپر نگین
  3.  نگین

با توجه به دلایل گوناگونی، جوامع مختلف متقاضی نوع خاصی هستند. جهت انتخاب و اطلاع دقیق از سلیقه و کاربرد زعفران در کشورهای مختلف میتوانید با مشاوران شرکت ما در ارتباط شده و مشاوره های رایگان در این زمینه را دریافت کنید.

 خرید زعفران صادراتی
خرید زعفران صادراتی

متاسفانه بخش دیگری از این تفاوت قیمتها حاکی از تقلب های مختلف است. از آنجایی که زعفران گیاه ارزشمند و گرانبهایی است، برخی افراد خواستار قیمت ارزان و کمتری برای پرداخت آن هستند. مهمترین و پنهان ترین تقلب در خرید و فروش زعفران صادراتی عمده، مخلوط کردن دو نوع از زعفران است. ( مخلوط کردن زعفران درجه یک با زعفران درجه های پایین تر). در این صورت است که زعفران را به اسم زعفران صادراتی و خالص با قیمت پایین تر عرضه می کنند.

البته تقلب های دیگری هم انجام می شود که قابل تشخیص برای همگان است مثل: سنگین کردن وزن زعفران با روغن و یا عسل، رنگ کردن ریشه های سفید زعفران، رنگ کردن گوشت حیوانات و کلاله ذرت به جای زعفران و….شرکت الماس زعفران جهان، تحت لیسانس شرکت King Business  هلند است و با داشتن انواع گواهینامه ها و مجوزهای صادراتی اروپا با افتخار انواع زعفران صادراتی ۱۰۰% ارگانیک را به علاقمندان محصولات ارگانیک و سالم تقدیم می کند.

جهت دریافت قیمت روز انواع زعفران صادراتی فله می توانید بصورت ۲۴ ساعته با کارشناسان شرکت ما در ارتباط شوید.

شرکت الماس زعفران جهان
شرکت الماس زعفران جهان

روش صادرات زعفران فله

در فروش زعفران صادراتی فله چندین مورد مطرح است. معمولا به دلیل آسیب پذیر بودن زعفران و برای جلوگیری از خرد شدن کلاله، فروش زعفران صادراتی فله در بسته بندی های ۲۵۰ گرم و نیم کیلو انجام می شود.  صادرات زعفران با توجه به کشور مقصد از طریق روش های مختلف انجام می شود. معمولا به دلیل حجم کم زعفران و سبک بودن آن ازطریق ارسال هوایی صادر می شود. از آنجایی که بیشترین صادرات زعفران ایران پس از اسپانیا، به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس ارسال می شود، امکان صادرات از راه دریایی هم میسر است. اما بازهم به دلایل متعددی مثل سرعت در ارسال،  صادرات هوایی ارجحیت دارد.

روش صادرات زعفران فله
روش صادرات زعفران فله

فروش عمده زعفران صادراتی

فروش عمده زعفران صادراتی و خرید و صادرات زعفران فله به روش های مختلفی انجام می شود. زعفران نگین یکی از پرکاربردترین نوع های زعفران صادراتی می باشد. البته انتخاب هر یک از این انواع زعفران متناسب با سلیقه مشتری و کاربرد و سلیقه جوامع مختلف می تواند متفاوت باشد . شرکت الماس زعفران جهان این امکان را فراهم کرده است که مقداری از سفارش زعفران را به عنوان نمونه (sampel) به تمام مشتریان ارجمند به کشورهای مختلف دنیا ارسال و مطابق نمونه سفارش شما را تقدیمتان کند.

جهت ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر همین حالا با ما در ارتباط شوید.

ارتباط با ما
ارتباط با ما
error: Content is protected !!