فروش زعفران فله صادراتی

صادرات زعفران به فرانسه

Rate this post

شرایط صادرات زعفران به فرانسه

فرانسه یکی از بزرگترین مشتریان ایران در حوزه صادرات زعفران می باشد. صادرات زعفران به فرانسه شرایط خاصی دارد. زعفران ایران، یکی از با سابقه ترین گیاهان دارویی و درمانی در سراسر دنیا شناخته شده است. استفاده از زعفران در زمان های گذشته، جنبه ای درمانی و آرایشی داشت. در دوره های بعد، رویکردی صنعتی به خود گرفت و به عنوان ماده اولیه برای رنگرزی استفاده می شد. امروزه از زعفران به خاطر عطر و طعم آن، در آشپزی و شیرینی پزی استفاده میشود. در متن زیر صادرات زعفران به فرانسه را از جنبه های مختلف بررسی خواهیم کرد.

زعفران ایران به بیش از ۶۰ کشور دنیا صادر می شود. در این بین کشورهای امارات، اسپانیا، عربستان، سوئد و فرانسه ۵ کشور عمده خریدار زعفران صادراتی ایران هستند.

 

مراحل صادرات زعفران به فرانسه:

  1. کارت بازرگانی صادرکننده زعفران
  2. معرفی نامه اظهارکننده زعفران به گمرک
  3. گواهی موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
  4. گواهی قرنطینه دامی و نباتی
  5. گواهی اداره بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  6. صورت عدل بندی
شرایط صادرات زعفران به فرانسه
شرایط صادرات زعفران به فرانسه

انواع بسته بندی صادراتی

فروش محصولات در بسته بندی های کوچک تر، جذابیت بیشتری برای مشتریان اروپایی دارد. شرکت الماس زعفران جهان ارایه کننده بهترین زعفران صادراتی – انواع زعفران را به اروپا و کشورهای مختلف دنیا صادر می کند. شرکت ما انواع زعفران بصورت فله و بسته بندی در سایز های سفارشی تقدیم شما عزیزان می شود.

 مهمترین نکته برای صادرات به کشور فرانسه

علاوه بر ظاهر و کیفیت  بسته بندی، اطلاعات مندرج بر روی بسته بندی مهم است. زبان روی بسته بندی بسیار مهم است. برای مثال، جهت صادرات به فرانسه، بهتر است که بسته بندی محصولات به زبان فرانسوی باشند. جهت صادرات به کشورهای لاتین، محصولات با بسته بندی اسپانیایی زبان، بازخورد بهتری در بازار پیدا می کنند.

بسته بندی زعفران
بسته بندی زعفران

 

شرکت الماس زعفران جهان به طور مستقیم زعفران کشت کرده – بسته بندی و  به شما متقاضیان ارجمند ارایه میکند.

واردات و صادرات – توزیع و پخش زعفران صادراتی ۱۰۰٪ ارگانیک

error: Content is protected !!