پیاز زعفران تزئینی

صادرات زعفران به آمریکا

Rate this post

بهترین نوع زعفران صادراتی برای آمریکا کدام است؟

شرایط صادرات زعفران به آمریکا چگونه است؟مقدار مجاز ارسال زعفران به آمریکا چقدر است؟ بهترین نوع زعفران صادراتی برای آمریکا کدام است؟ صادرات زعفران به آمریکا  با قیمت های مختلفی صورت می گیرد. قیمت هر یک از محصولات مخصوص جهت بسته بندی با دیگر انواع محصولات متفاوت است. زعفران سرگل و زعفران نگین صادراتی بهترین گزینه برای صادرات می باشد.

بازار آمریکا از گذشته بازار بالقوه‌ای برای صادرات زعفران ایران بوده است

زعفران ایرانی همواره شهرت جهانی داشته و متقاضیان غیر ایرانی خواستار دریافت این کالای گرانبها در اروپا، آسیا ، آمریکا و خاورمیانه هستند.

زعفران صادراتی به کشور آمریکا در بسته های کوچک به صورت ۵۰ تا ۱۰۰ کیلوگرمی صادر می‌شود.

صادرات زعفران به آمریکا
صادرات زعفران به آمریکا

بر اساس آمار گمرک در شش ماه نخست سال، بالغ بر ۱۱ تن زعفران به صورت رسمی به افغانستان صادر شده و با توجه به این که صادرات زعفران ایران به آمریکا ممنوع است، این محصول از افغانستان بدون هیچ مشکلی به آمریکا صادر می شود.

بزرگ‌ترین خریداران زعفران ایران، امارات متحده عربی، اسپانیا هستند که بخش عمده خریداری شده از سوی اسپانیا و امارات به نام خود این کشورها در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. علاوه بر این، ایتالیا، آمریکا، هند، فرانسه، سوئد، آرژانتین، عربستان سعودی، هنگ کنگ، بریتانیا و سوئیس عمده‌ترین خریداران زعفران ایران در سال گذشته بودند.

 شرکت الماس زعفران جهان به طور مستقیم زعفران کشت کرده – بسته بندی و بعد به متقاضیان ارجمند ارایه میکند

واردات و صادرات – توزیع و پخش زعفران صادراتی ۱۰۰٪ ارگانیک

error: Content is protected !!