کشت زعفران گلخانه ای

سود طلای سرخ ایران

Rate this post

سود طلای سرخ ایران – زعفران

درآمد و سود طلای سرخ ایران چقدر است؟ عضو شورای ملی زعفران گفت: بخشنامه پیمان سپاری ارزی، خروج غیرقانونی زعفران را سرعت بخشیده است. به نقل از ایسنا : از دیرباز، گسترش قاچاق زعفران، نگرانی های بسیاری برای فعالان و فرهیختگان حوزه زعفران ایجاد کرده است اما فعالان این کشت معتقدند که بخشنامه پیمان سپاری ارزی، خروج غیرقانونی زعفران را سرعت بخشیده است. با توجه به اینکه ایران بزرگترین تولید کننده زعفران دنیا است، به نظر شما سود طلای سرخ ایران چقدر است؟

سود طلای سرخ - زعفران
سود طلای سرخ – زعفران

بر اساس آمار گمرک در شش ماه نخست سال، بالغ بر ۱۱ تن زعفران به صورت رسمی به افغانستان صادر شده و با توجه به این که صادرات زعفران ایران به آمریکا ممنوع است، این محصول از افغانستان بدون هیچ مشکلی به آمریکا صادر می شود.

بر اساس بخشنامه جدید رفع تعهد ارزی صادرکنندگان و بازگشت ارز حاصل از صادرات که طی روزهای اخیر از سوی بانک مرکزی ابلاغ شده است، صادرکنندگانی که تا یک میلیون دلار صادرات در سال انجام می دهند، از پیمان سپاری ارزی معاف هستند.
این بخشنامه، خروج غیرقانونی طلای سرخ ایران را سرعت بخشیده است و علاوه بر پیاز زعفران، خود زعفران نیز جزو اقلام صادراتی قاچاق از ایران محسوب می شود.

 شرکت الماس زعفران جهان به طور مستقیم زعفران کشت کرده – بسته بندی و بعد به متقاضیان ارجمند ارایه میکند

واردات و صادرات – توزیع و پخش زعفران صادراتی ۱۰۰٪ ارگانیک

 

error: Content is protected !!