زعفران پوشال صادراتی

زعفران پوشال صادراتی

Rate this post

زعفران پوشال صادراتی شامل کلاله های قرمز رنگ زعفران همراه ۳ تا ۵ میلیمتر خامه است.
قیمت زعفران پوشال صادراتی چند است؟
زعفران پوشال در ابتدای فصل برداشت زعفران تولید می شود.
با توجه به اینکه بخشی از خامه همراه با کلاله های زعفران وجود دارد، بقایای گل در این نوع بالا تر است و حدود ۱۰-۵% وزنی است. نام اسپانیایی این گروه مانچا ست.

بطور متوسط از ۱۰۱ کیلوگرم گل زعفران حدود ۱ کیلو زعفران پوشال بدست می آید.

زعفران صادراتی پوشال

ارایه سه نوع زعفران پوشال

  • پوشال درجه ۱: این نوع پوشال، بهترین کیفیت را دارد و میزان خامه متصل به کلاله در آن بسیار کم است.
  • پوشال درجه ۲: کلاله های زعفران همراه با بخشی از خامه هستند و کیفیت آن از نگین پایین تر است.
  • پوشال درجه۳ : مقدار خامه در این گروه بیشتر است و بخشی از کلاله ها شکسته هستند.

شرکت الماس زعفران جهان این نوع زعفران را در درجه های ۱ و ۲ و ۳ طبق سفارش در وزن های مختلف بسته بندی صادراتی تقدیم شما عزیزان می کند.

خواص زعفران

زعفران از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است. یکی از مهمترین خواص و فواید این محصول آن است که می‌ تواند موجب درمان افسردگی شود. این کالاها خاصیت نشاط بخش داشته و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند؛ تولیدکنندگان و افرادی که در زمینه تولید این کالاها به صورت گسترده فعالیت می‌ کنند پس از تولید این محصولات را از نظر کیفیت درجه بندی کرده و شما می توانید با خیالی راحت اقدام به خرید این کالا کنید.

از دیگر خواص و فواید این محصول می‌ توان گفت که زعفران می تواند تاثیر بسیار زیادی در تسکین درد های مفصلی داشته باشد. به همین خاطر است که مصرف این محصول برای افراد در هر سنی توصیه شده است افراد با استفاده از این کالا می‌ توانند بسیاری از بیماری‌ های خود را درمان کنند.

این کالاها به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی تهیه و تولید شده و عاری از هرگونه ماده افزودنی و نگهدارنده غیر مجاز می باشد و شما باید در هنگام خرید این کالا به برند محصول توجه زیادی داشته باشید و اقدام به خرید کالاهایی کنید که دارای برند مطلوب و شناخته شده باشند.

error: Content is protected !!