روش صادرات زعفران به دبی

قیمت فروش زعفران اصل در بازار مشهد

Rate this post

قیمت فروش زعفران اصل در بازار مشهد در اواخر سال ۹۷ کمی با افزایش روبرو بوده است. از آنجایی که قطب خرید و فروش زعفران صادراتی عمده در مشهد می باشد، بنابراین خرید و فروش زعفران در این استان می تواند قیمت زعفران را تعیین کند. پس به عبارتی میتوان گفت نبض بازار خرید و فروش زعفران صادراتی عمده در ایران، مشهد می باشد. هرچند اگر نگاهی اجمالی به قیمت خرید و فروش زعفران بی اندازیم، می بینیم در مشهد هم قیمت های متفاوتی از زعفران وجود دارد. در ادامه قیمت روز هر کیلو زعفران صادراتی و قیمت روز هر کیلو زعفران صادراتی و قیمت روز انواع زعفران و شرایط توزیع مستقیم زعفران و فروش زعفران اصل را بررسی خواهیم کرد.

 

بخش دیگری از این تفاوت قیمتها در این بازار حاکی از تقلب های مختلف است. از آنجایی که زعفران گیاه ارزشمند و گرانبهایی است، برخی افراد خواستار قیمت ارزان و کمتری برای پرداخت آن هستند. مهمترین و پنهان ترین تقلب در خرید و فروش زعفران صادراتی عمده، مخلوط کردن دو نوع از زعفران است. ( مخلوط کردن زعفران درجه یک با زعفران درجه های پایین تر). در این صورت است که زعفران را به اسم زعفران صادراتی و خالص با قیمت پایین تر عرضه می کنند.

بازار فروش زعفران فله
بازار فروش زعفران فله

قیمت روز هر کیلو زعفران صادراتی

قیمت روز هر کیلو زعفران صادراتی در بازار داخل ایران و خارج از ایران چقدر است؟ قیمت خرید و فروش زعفران صادراتی در بهمن ماه ۹۷ کمی افزایش است. امسال با پیش رو داشتن نوروز ۹۸ و تحولات و رقابت کیفی که اخیرا بین زعفران ایران و افغانستان رخ داده است، این سوال مطرح است که بهترین زعفران صادراتی کدام است؟ قیمت خرید و فروش زعفران چند است؟ در حال حاضر قیمت هر کیلو زعفران صادراتی بازار مشهد بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان است. شرکت الماس زعفران جهان ارایه کننده بهترین زعفران ارگانیک می باشد. در ادامه قیمت روز هر کیلو زعفران صادراتی و قیمت روز زعفران در بازار مشهد و قیمت روز انواع زعفران و شرایط توزیع مستقیم زعفران و فروش زعفران اصل را بررسی خواهیم کرد.

فروش و صادرات زعفران اصل
فروش و صادرات زعفران اصل

 

قیمت روز انواع زعفران

زعفران گیاه ارزشمندی است و از آن به عنوان طلای سرخ نام برده می شود. قیمت زعفران بصورت روزانه و گاهاٌ بصورت لحظه ای اعلام می شود.
شاید به گوش شما نا آشنا باشد اما زعفران انواع مختلفی دارد. قیمت هر نوع زعفران متفاوت تر از دیگر نوع ها است. گاهی این تفاوت چشمگیر است. قیمت زعفران  با توجه به کیفیت و نوع از گرمی ۶ هزار تومان شروع و تا گرمی ۱۷ هزار تومان است. این تفاوت قیمتی با توجه به نوع و کیفیت تعیین می شود.

قیمت روز انواع زعفران
قیمت روز انواع زعفران

قیمت روز هر کیلو زعفران صادراتی

همانطور که پیشتر گفتیم، قیمت زعفران بصورت روزانه و گاها بصورت لحظه ای توسط شرکتها و مراکز مختلف خرید و فروش زعفران اعلام می شود. اما تفاوت قیمتها در شرکت الماس زعفران جهان چگونه است؟

  1. تنوع محصولات باعث تنوع قیمتها شده است
  2. درجه های مختلف زعفران باعث تنوع قیمتها شده است
  3. تنوع بسته بندی ها باعث تنوع قیمتها شده است
  4. تنوع روش های همکاری( خرید جزئی و مستقیم یا دریافت نمایندگی) باعث تنوع قیمت ها شده است.

توزیع مستقیم زعفران و قیمت زعفران

بطور کلی شرکت الماس زعفران جهان با سیاست توزیع مستقیم زعفران و فعالیت در حوزه تولید تا صادرات زعفران را در پیش گرفته است به همین دلیل قیمت های کارشناسی شده برای انواع زعفران صادراتی را بصورت روزانه اعلام می کند.

شما عزیزان و علاقمندان به خرید و صادرات انواع زعفران می توانید تنوع قیمتی را از گرمی ۹۰۰۰ تومان تا گرمی ۱۷۰۰۰ تومان را در این شرکت مشاهده و با مشاوره های رایگان کارشناسان ما، پرسودترین نوع زعفران را با توجه به نوع فعالیت خود انتخاب کنید.

توزیع مستقیم زعفران و قیمت زعفران
توزیع مستقیم زعفران و قیمت زعفران

قیمت روز هر گرم زعفران صادراتی

قیمت هر کیلو زعفران صادراتی در بازارهای داخل ایران بین ۱۰ تا ۱۳ میلیون تومان است. در حالی که قیمت هر گرم زعفران صادراتی بین ۱۲ تا ۱۸ هزار تومان است. در نوسانات قیمت فروش زعفران به صورت جزئی عوامل مختلفی موثر است.

  1. نوع زعفران
  2. هزینه بسته بندی
  3. هزینه حمل و نقل
  4. سیستم توزیع مویرگی
  5. شرکت توزیع کننده
  6. با توجه به هزینه های ذکر شده، معمولا به دلیل گرانتر بودن نوع زعفران صادراتی، از آن برای بازار داخلی استفاده نمی شود.
قیمت روز هر کیلو زعفران صادراتی
قیمت روز هر کیلو زعفران صادراتی

فروش زعفران اصل

البته تقلب های دیگری هم انجام می شود که قابل تشخیص برای همگان است مثل: سنگین کردن وزن زعفران با روغن و یا عسل، رنگ کردن ریشه های سفید زعفران، رنگ کردن گوشت حیوانات و کلاله ذرت به جای زعفران و….شرکت الماس زعفران جهان  با داشتن انواع گواهینامه ها و مجوزهای صادراتی اروپا با افتخار انواع زعفران صادراتی ۱۰۰% ارگانیک را به علاقمندان محصولات ارگانیک و سالم تقدیم می کند.فروش زعفران اصل در سایت فروشگاهی الماس زعفران جهان بزودی آغاز خواهد شد.

فروش بهترین زعفران صادراتی

قیمت روز هر کیلو زعفران صادراتی
قیمت روز هر کیلو زعفران صادراتی
error: Content is protected !!