فروش زعفران درجه یک

بهترین قیمت خرید هر کیلو زعفران صادراتی

Rate this post

قیمت خرید هر کیلو زعفران صادراتی در بازار بسیار متفاوت است. خرید عالی ترین کیفیت زعفران صادراتی و بهترین قیمت خرید هر کیلو زعفران صادراتی سرگل بین ۱۱ تا ۱۳ میلیون تومان می باشد. البته اختلاف قیمت ها به عوامل زیادی بستگی دارد. مقدار سفارش – نوع بسته بندی و … . زعفران صادراتی را معمولاُ نوع سرگل – نگین و سوپر نگین می شناسند. در ادامه قیمت خرید زعفران عمده در بازار تهران و مشهد  و همچنین تفاوت قیمت خرید زعفران و بازار فروش زعفران بدون واسطه را بررسی خواهیم کرد.

بهترین قیمت خرید هر کیلو زعفران صادراتی
بهترین قیمت خرید هر کیلو زعفران صادراتی

قیمت خرید هر کیلو زعفران صادراتی

پایتخت ایران، همیشه بزرگترین بازار برای عرضه انواع کالاها بوده است. بیشتر فعالان اقتصادی در تهران ساکن هستند به همین دلیل عمده مذاکرات تجاری در تهران انجام میشود. البته که قیمت خرید و فروش عمده زعفران در بازار تهران و یا بازار مشهد تفاوت چندانی ندارد. قیمت فروش زعفران  شاید به گوش شما نا آشنا باشد اما زعفران انواع مختلفی دارد. قیمت هر نوع زعفران متفاوت تر از دیگر نوع ها است. گاهی این تفاوت چشمگیر است. قیمت زعفران با توجه به کیفیت و نوع از گرمی ۹٫۰۰۰هزار تومان شروع و تا گرمی ۱۵٫۰۰۰هزار تومان است. این تفاوت قیمتی با توجه به نوع و کیفیت تعیین می شود.

قیمت خرید زعفران عمده در بازار تهران و مشهد
قیمت خرید زعفران عمده در بازار تهران و مشهد

بازار فروش زعفران بدون واسطه

خرید مستقیم زعفران صادراتی به صرفه ترین روش خرید زعفران است.خرید و فروش زعفران صادراتی بصورت جزئی و عمده توسط افراد و شرکتها و فروشگاه های مختلف انجام می شود. کشاورزان تولید کنندگان ردیف اول هستند. شرکت الماس زعفران جهان تولید کننده زعفران ارگانیک و گلخانه ای میباشد. ما زعفران مورد نیاز شما را به طور مستقیم و بدون واسطه تقدیم شما می کنیم.

زعفران سرگل و زعفران نگین و زعفران سوپر نگین سه نمونه زعفران صادراتی و پرکاربرد می باشند. ابن نمونه های پرکاربرد ظرفیت صادراتی خوبی دارند. چراکه برای رنگ و طعم و بوی این نمونه ها و مخصوصا ظاهر این نمونه ها مورد توجه تجار و کشورهای مختلف می باشد. خرید مستقیم انواع زعفران صادراتی را با شرکت الماس زعفران جهان تجربه کنید.

بازار فروش زعفران
بازار فروش زعفران

ارسال نمونه زعفران صادراتی

شرکت ما این امکان را فراهم کرده که مقداری از سفارش زعفران را به عنوان نمونه ( sampel ) به تمام مشتریان ارجمند به کشورهای مختلف دنیا ارسال و مطابق نمونه سفارش شما را تقدیمتان کنیم.

این نمونه از ۲۰ گرم تا ۵۰ گرم می باشد. اگر مشتریان گرامی سفارش خاصی مدنظر داشته باشند، به طبع همان نمونه محصول برایشان ارسال خواهد شد. در غیر این صورت از تمام نمونه زعفران های موجود در شرکت ( زعفران صادراتی – زعفران سرگل – زعفران سوپر نگین – زعفران نگین و … ) برای متقاضیان گرامی ارسال خواهد شد.

زعفران صادراتی
زعفران صادراتی

تفاوت قیمت خرید زعفران

عمده فعالیت شرکت الماس زعفران جهان صادرات زعفران است. ما می توانیم در ایران و یا در کشور مقصد زعفران مورد نیاز شما را تحویل دهیم .

  1. ارزش محصول با پول رایج کشور( تومان) تعیین می شود.
  2. با گواهینامه ها و استانداردهای ایران تحویل داده می شود.
  3. امکان تحویل سفارش در تمام شهرها وجود دارد.
  4. با بسته بندی پیش فرض شرکت تحویل داده می شود.
  5. با بسته بندی سفارشی با دستور مشتری
قیمت خرید زعفران
قیمت خرید زعفران

 ما زعفران را در کشور مقصد تحویل میدهم:

  1. ارزش محصول با پول رایج بین المللی ( دلار_ یورو) تعیین می شود.
  2. با گواهینامه ها و استانداردهای بین المللی تحویل داده می شود.
  3. امکان تحویل سفارش در تمام  کشورها وجود دارد.
  4. با بسته بندی پیش فرض و یا بسته بندی پیشنهادی شما ارسال می کنیم.
error: Content is protected !!