صادرات زعفران به کانادا - الماس زعفران جهان

قوانین صادرات زعفران به کانادا

Rate this post

قوانین صادرات زعفران به کانادا و اخذ مجوز

قوانین صادرات زعفران به کانادا و صادرات زعفران به سراسر دنیا. صادرات زعفران نیازمند به فراهم بودن شرایط خاصی می باشد که در اینجا مرور خواهیم کرد. اداره گمرک کانادا به چند دلیل بسیار معروف است و بسیاری از کشورهای همسایه ایران مانند ارمنستان از این اداره الگوبرداری کرده‌اند. اداره گمرک کانادا به تسهیل‌ سازی امور تجاری پرداخته و کمترین تعداد قوانین گمرکی را وضع کرده است. این اداره همچنین پلیس گمرکی دارد که به عنوان نیروی واسطه میان گمرک و پلیس فعالیت کرده و به هر دو حوزه اشراف کامل دارد.

اداره گمرک کانادا سیستم نظارتی بسیار قوی داشته و از سیستم « گاما ری » استفاده می‌کند. کارشناسان معتقدند کانادا کمترین قاچاق کالا و واردات محصولات ممنوع و مضر را دارد.

قوانین صادرات زعفران به کانادا
قوانین صادرات زعفران به کانادا

قوانین واردات زعفران به کانادا

پیش از واردات زعفران صادراتی به کانادا به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی؛ نیاز دارید که کد کسب و کار ( BN ) داشته باشید که با استفاده از آن از سوی آژانس عملکرد کانادا ( CRA ) حسابی برای صادرات و واردات بوسیله شما ساخته می‌شود. این حساب تجاری هیچ هزینه‌ای ندارد و ظرف مدت یک دقیقه برای شما باز می‌شود

از دیگر موارد صادرات زعفران به کانادا که باید رعایت شود تعیین این است که از کدام سرویس مجوز گمرکی استفاده می‌کنید؛ ممکن است شما به راحتی خود را آماده کنید تا حساب گمرکی و سوابق مالی خود را وارد کرده و به تجارت محصولات خود بپردازید یا اینکه نیازمند مجوز گمرکی باشید.

از مهمترین مواردی که باید در صادرات زعفران در نظر گرفته شود، تعیین کشور مبدا که شما محصولات خود را از آن وارد کرده‌اید، است. مطمئن شوید محصولهایی که قصد وارد کردن آنها را دارید در کشور کانادا مجاز هستند

گمرکها  در دنیا بر اساس کنوانسیون‌های بین‌المللی و زیر نظر سازمان جهانی گمرک ( WCO ) فعالیت می‌کنند. به این معنا که قوانین گمرکها به طور عمده قوانین مشابه است؛ قانون تجارت یک کشور، قوانین صادرات و واردات یک کشور و مهم‌ترین عملکرد اداره‌های گمرک که در تسهیل شیوه تجارت است.

error: Content is protected !!