صادرات زعفران درجه یک به هند

Rate this post

بهترین نوع زعفران صادراتی برای هند کدام است؟

شرایط صادرات زعفران درجه یک به هند چگونه است؟ مقدار مجاز صادرات زعفران درجه یک به هند چقدر است؟ قیمت هر یک از محصولات مخصوص جهت بسته بندی با دیگر انواع محصولات متفاوت است. زعفران سرگل و زعفران نگین صادراتی بهترین گزینه برای صادرات می باشد. کشور هندوستان از واردات زعفران ایرانی به کشورشان جلوگیری می کنند و صادرات زعفران به هند دارای تعرفه های زیادی است. واردات زعفران ایرانی به هند دارای پیچیدگی های فراوانی است. در حال حاضر هند به افغانستان امتیازاتی داده و بدون ممنوعیت یا محدودیتی زعفران افغانستان را وارد می‌کند.

بر اساس آمار گمرک در شش ماه نخست سال، بالغ بر ۱۱ تن زعفران به صورت رسمی به افغانستان صادر شده و با توجه به این که صادرات زعفران ایران به هند ممنوع است، این محصول از افغانستان بدون هیچ مشکلی به هند صادر می شود.

هند جزو اصلی ترین کشورهای صادرکننده به ایران است ولی با این حال صادرات زعفران به هند دارای پیچیدگی های زیادی است.صادرات زعفران ایرانی با تعرفه پایینی به کشورهای اروپایی مانند اسپانیا که خود از بزرگترین صادرکننده های جهان به حساب می آید ، صورت می گیرد ولی صادرات زعفران به هند با تعرفه ای نزدیک به ۳۰% انجام میشود.

صادرات زعفران درجه یک به هند
صادرات زعفران درجه یک به هند

 هند  یکی از بزرگترین مصرف کننده های جهان از ادویه است. قیمت جهانی  خرید و فروش زعفران صادراتی  در هند با توجه به کیفیت و نوع زعفران متفاوت است. مردمان  هندوستان از زعفران برای درمان انواع بیماری ها و در پخت و پزهای خود بسیار استفاده می کنند.

در هندوستان از زعفران ایران  اغلب برای برای درمان بیماری های کلیوی و مثانه و همچنین استعمال خارجی بصورت مرطوب کردن پوست با زعفران انجام می شود.

 

 شرکت الماس زعفران جهان به طور مستقیم زعفران کشت کرده – بسته بندی و بعد به متقاضیان ارجمند ارایه میکند

واردات و صادرات – توزیع و پخش زعفران صادراتی ۱۰۰٪ ارگانیک

error: Content is protected !!